Saugus atsiskaitymas

Pirkėjas atsiskaitymui už prekes gali pasirinkti kelis būdus:

Apmokėjimas tiesioginiu banko pavedimu – kai Pirkėjas atlikęs užsakymą, į savo el. pašto dėžutę gauna išankstinio mokėjimo sąskaitą, kurią apmoka prisijungęs prie savo naudojamo banko internetinės sistemos arba nuvykęs į artimiausią banko skyrių perveda pinigus į Pardavėjo sąskaitą.

Atliekant banko pavedimą prašome įrašyti Jūsų užsakymo numerį kaip mokėjimo paskirtį. Taip pat užsakymo numerį kaip įmokos kodą. Užsakymas nebus išsiųstas, kol pinigai nepasieks mūsų banko sąskaitos.

Kadangi padarytą pavedimą mes pamatysime tik kitą darbo dieną, jei norite, kad prekes išsiųstume anksčiau, prašome paštu [email protected] atsiųsti pavedimo kopiją ir telefonu +370 613 26262 suderinti dėl prekių išsiuntimo. Mokėjimą pavedimu atlikite tik gavę išankstinę sąskaitą. Prekes išsiunčiame tik gavę mokėjimo patvirtinimą.

Sąskaitos rekvizitai:

Gavėjas: Top Sale, UAB

Banko pavadinimas: „Paysera LT“, UAB

Atsisk. sąskaita: LT34 3500 0100 1099 5244

Mokėjimo paskirtis: Įrašykite užsakymo numerį

Apmokėjimas elektronine bankininkyste – kai išankstinis apmokėjimas atliekamas pasinaudojant Pirkėjo naudojama elektroninės bankininkystės sistema. Mokant už prekes šiuo būdu, elektroninės bankininkystės sistemoje sukuriamas mokėjimas pagal Pirkėjo apmokamą užsakymą. Šią paslaugą Pardavėjas teikia bendradarbiaudamas su partneriu – UAB „Paysera LT“ (įmonės kodas 300060819), valdančiu sistemą www.paysera.lt. Šiuo atveju pinigus Pirkėjas perveda į pardavėjo UAB „Paysera LT“ sąskaitą banke. Pasirinkę šį atsiskaitymo būdą, galėsite saugiai ir nedelsdami atsiskaityti elektroninės bankininkystės būdu („bank link“ per Paysera mokėjimų sistemą) iš Lietuvoje veikiančių bankų ar kredito unijų sąskaitų. Atsiskaitymas taip gali vykti per elektroninę bankininkystę, naudojant mokėjimo inicijavimo paslaugą (MIP). Ši paslauga yra saugi, kaip ir „bank link“ , o pati technologija yra reglamentuota Europos Sąjungos PSD2 direktyvoje.

Atsiskaitymas kurjeriui grynais arba banko kortele pristačius prekes – kai Pirkėjas atlikęs užsakymą, į savo el. pašto dėžutę gauna išankstinio mokėjimo sąskaitą, kurią apmoka kurjeriui pristačiusiam prekes.

TopSale.LT savo svetainėje nekaupia jokių asmeninių Pirkėjų duomenų, susijusių su jo mokėjimu. Tokie mokėjimo pavedimai tvarkomi mūsų partnerių, ir sutikimą apie asmens duomenų tvarkymą gauna tiesiogiai iš Pirkėjo.

Prekių užsakymas, apmokėjimas už prekes ir terminai

Kai Pardavėjas gauna apmokėjimą už prekes, patvirtinamas prekių užsakymas ir pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas.

Pirkėjas, patvirtindamas Taisykles, sutinka, kad prekių pirkimo dokumentai – PVM sąskaitos faktūros arba sąskaitos faktūros, jam būtų pateikiamos elektroniniu būdu Pirkėjo registracijos formoje nurodytu elektroninio pašto adresu iš karto po užsakymo užbaigimo. Sąskaitose faktūrose nurodomos pasirinktos prekės, jų kiekis, suteikiamos nuolaidos, galutinė prekių kaina, įskaitant visus mokesčius, ir kiti buhalterinę apskaitą reglamentuojančių teisės aktų patvirtinti būtini pateikti duomenys.

Pardavėjas Pirkėjo pirktų prekių sąskaitas faktūras taip pat patalpina topsale.lt pirkėjo paskyros skiltyje. Pirkėjui pateikus užsakymą, į savo elektroninį paštą jis gauna užsakymo lapą – išankstinio apmokėjimo sąskaitą.

Prekių kaina po to, kai Pardavėjas patvirtino užsakymą, keistis negali, išskyrus atvejus, kai prekės kaina pakito dėl informacinių sistemų techninės klaidos, akivaizdžių (apsirikimo pobūdžio) klaidų ištaisymo ar kitų nuo Pardavėjo nepriklausančių objektyvių esminių priežasčių (esant šias priežastis pagrindžiantiems įrodymams). Jei tokiu atveju Pirkėjas nesutinka įsigyti prekę nauja kaina, Pirkėjas gali atsisakyti užsakymo informuodamas apie tai Pardavėją per 1 (vieną) darbo dieną. Anuliavus užsakymą šiame punkte numatyta tvarka, Pirkėjui grąžinamos visos jo sumokėtos sumos.




Partneriai