Prekių pristatymas ir grąžinimas

Nemokamas prekių pristatymas (galioja tik į paštomatus) automatiškai pritaikomas krepšelyje, kai yra pasiekta 70 eur suma. 

PREKIŲ GRĄŽINIMO FORMA

  1. Prekių pristatymas

10.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, privalo nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą.
10.2. Pirkėjas privalo priimti prekes pats. Jei Pirkėjas prekių priimti pats negali, bet prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl pristatytų prekių netinkamam asmeniui.
10.3. Pardavėjas pristato prekes Pirkėjui vadovaudamasis nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Susipažindamas su šiomis Taisyklėmis, Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju, Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo terminus ir kitas sąlygas.
10.4.Prekės klientui pristatomos vienu iš pasirinktų būdu dažniausiai per 3-7 darbo dienas:

Standartiniai pristatymo būdai:

• per DPD ir DPD paštomatus

• per LP Express siuntų savitarnos terminalus;

• per Omniva siuntų savitarnos terminalus;

• per Lietuvos paštą. 

Papildomi pristatymo būdai:

• LP Express kurjeriu, kai yra atsiskaitoma kurjeriui;

• DPD, kai yra atsiskaitoma kurjeriui;

• LP Express kurjeriu.

* Kainos nurodytos įdėjus prekę į krepšelį ir pasirinkus pristatymo būdą krepšelio ir apmokėjimo puslapyje. Kainos gali keistis atsižvelgiant į tuo metu galiojančius partnerių pasiūlymus.

10.5. Pardavėjas neatsako už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl trečiųjų asmenų, nesusijusių su Pardavėju, kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
10.6. Gavęs prekes, Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę (ar nėra pažeista išorinė pakuotė) bei pasirašyti sąskaitą faktūrą, važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo ir priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius sąskaitą faktūrą, važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo ir priėmimo dokumentą, laikoma, kad siunta perduota tinkamos būklės.
Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo tai pažymėti sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo ir priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas, bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti apžiūrint prekių išorę.
Jeigu Pirkėjas, priėmęs siuntą, pastebi prekių neatitikimą, gamyklinį broką ar kitus prekių defektus, apie tai nedelsiant informuoja Pardavėją. Pasitvirtinus skundui dėl netinkamos prekių kokybės ir Pirkėjui grąžinus netinkamos kokybės prekes, Pardavėjas įsipareigoja per 14 (keturiolika) dienų grąžinti pinigus už prekę, kartu padengiant ir grąžinimo išlaidas.
Pirkėjai siuntas atsiėmę iš LP Ekspress, DPD ar Omniva paštomatų ir pastebėję neatitikimus apie tai privalo nedelsiant informuoti Top Sale, UAB
10.7. Visų parduodamų prekių ypatybės nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame aprašyme. Pardavėjas neatsako už tai, kad interneto parduotuvėje esančių prekių spalva (atspalvis) gali neatitikti realios dėl Pirkėjo naudojamo monitoriaus ypatybių, taip pat už prekės užsakytą dydį, jei Pirkėjas tokį nurodė užsakyme. Dėl skirtingų kompiuterių monitorių bei telefonų, planšečių ekranų raiškos nustatymų skirtinguose įrenginiuose prekės spalva ar atspalvis gali skirtis nuo matomo nuotraukoje, t.y. neatitikti realybėje esančios prekės spalvos ar atspalvio. Prekių likutis išimtinais atvejais gali nesutapti, todėl išlieka galimybė, kad pristatymo terminai gali skirtis nuo nurodytų užsakymo pateikimo metu ir/arba Jūsų užsakymo įvykdyti negalėsime arba įvykdysime tik jo dalį. Produkto aprašymas yra bendro pobūdžio, jame nebūtinai yra paminėtos visos produkto savybės.

  1. Prekių grąžinimas

11.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“.
11.2. Norėdamas grąžinti prekę(-es), Pirkėjas turi užpildyti prekių gražinimo dokumentą. Spausdinti užpildytos formos nereikia. Grąžinimo forma
11.3. Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:
11.3.1. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
11.3.2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
11.3.3. Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos: nepažeistos etiketės ir kt.;
11.3.4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
11.3.5. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas prekes, jei buvo nesilaikoma prekių grąžinimo sąlygų;
11.3.6. Pirkėjui grąžinant kokybišką prekę arba keičiant dydį arba į analogišką prekę, jos grąžinimo, keitimo išlaidos apmokamos Pirkėjo. Tuo atveju, jei grąžinama nekokybiška prekė, prekės grąžinimo išlaidos apmokamos Pardavėjo.

Prekes siųsti užpildžius grąžinimo formą praėjus ne daugiau, nei 14 dienų nuo prekės gavimo. Kitu atveju prekės negrąžinamos ir nekeičiamos. Jei turite klausimų, prašome susisiekti su Pardavėju +370 613 26262 arba rašyti el. paštu [email protected]

Svarbu! Jei pastebėjote prekių trūkumus ar defektus, gavus užsakymą, prašome nedelsiant kreiptis į mus el. paštu [email protected]  arba telefonu +370 613 26262

Svarbu! Pirkėjui grąžinant kokybišką prekę, pirkėjui yra grąžinama visa sumokėta suma tik už prekes (išskyrus pristatymo išlaidas). 

Grąžinamų arba keičiamų prekių siuntimo būdai:
• DPD. RIVER MALL DPD paštomatas. 
• per Omniva siuntų savitarnos terminalus. Omniva Kauno PC RIVER MALL paštomatas

11.3.7. Prekių grąžinimas vykdomas Pardavėjo nustatytu būdu per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių gavimo dienos;
11.4. Tinkamos kokybės prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Civilinio kodekso 6.228 (10) straipsnio 1 dalimi;
11.5. Už Pirkėjo priimtas, bet vėliau atsisakytas prekes sumokėti pinigai grąžinami į Pirkėjo sąskaitą ne vėliau kaip per 7 (septynias) dienas nuo prekės grąžinimo Pardavėjui dienos, nebent Pardavėjas ir Pirkėjas susitaria kitaip.
Pardavėjas neprisiima atsakomybės dėl neatlikto arba vėluojančio pavedimo už grąžintas prekes, jei Pirkėjas klaidingai pateikia grąžinimui reikalingus duomenis.